Mijn partij

platform_500PvdA-leden kunnen nu directe invloed uitoefenen op de koers van de partij! Via het platform kan elk lid zelf moties indienen, bediscussiëren en daar steun voor vergaren. Hiermee kunnen leden inhoudelijke bijdragen leveren aan het partijcongres! De PvdA is een van de eerste Nederlandse politieke partijen die op deze manier een online voorbereiding heeft voor haar congres, toegankelijk voor alle leden.

De Partij van de Arbeid is een vereniging met 50 duizend leden. We vroegen enkelen van hen waarom de PvdA hun partij is. Bekijk ze hier. Kom jij uit een rood nest? Heb jij sterke schouders en ben je juist daarom sociaaldemocraat? Is jouw lidmaatschap terug te herleiden naar een fraaie anekdote uit je studententijd? Je bent van harte uitgenodigd om je eigen videoboodschap aan te leveren. Waarom is de PvdA jouw partij? Idealiter plaats je deze video zelf op YouTube, waarna wij de video zullen toevoegen aan onze afspeellijst. Vragen? Stel ze per mail aan [email protected].